перше число тільки показує вязкість при відємних температурах
чим менше тим у більший мороз можно завести двигун
але й чим менше тим дорожче
чим більша різниця між першим і другим числом тим масло стабільніше
а ще є індекс вязкості, тобто здатність масла тримати свою вязкість в більшому диапазоні температур
звісно у синтетики цей індекс вище
коли при високих робочих температурах мінералка вже матиме вязкість як у води, синтетика ще буде тримати тиск у системі
при однаковій заявленій робочій вязкості
то вже десь зазори не ті як масльонка пищить
маслонасос чи вкладиші, розподілвал
механічний манометр прикрутить тиск масла помірять
для певності
шо не датчик вистьобується
при таких симптомах w30 протипоказане, чи й w50 допоможе
про 10w60 Mobil пише Extended Life - пора на пенсію
вибач