странна херня:катався на вектрі б "автомат" вроді як би тормоза головна і важлива річ при цьому тормоза
так вот вакуум по розмірам такий як в кадетта 2.0 тілки троха тонший
фото мною роблені
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
коли міняєтся з заду балку з барабанної на діскову треба міняти регулятори тормозної сили,це 2 шестигранні балванки прикручені до ГТЦ на виході на задні провода о маркіровці 3/20 .це потрібно щоб задниця не тормозила з рівною силою що і перед-це призведе до закидання задниці на мокрому/слизкому дорожному покриттю(на сухому асфальті буе ставати як вкопана)
2) збільшуючи тормоза на переній осі в твоєму випадку не треба міняти коректори сила розійдется так як і повинна.284 і дискова балка=256 і барабани
3)що до ГТЦ і вакуумів-вибачайте,я не цивілізована люина і мав в свому житю тілки одного кадетта з обємом 1.6 і з десяток 2.0гсі
тому всі головні циліндри для мене однакові(бо буржуазія на менше ніж 2.0 не дивется і вони всі 22мм
)
більшість вектр і астр мали АБС і даже на кадетт в 90му році почали монтувати ,там з якогось місяця продукції-тому і знайти ГТЦ на 4ри дирки 22мм з вектри чи астри-бажаю успіху і щастя