знімаєш моторчик від пічки під капотом, два верхні болти (які тримають корпус моторчика)тримають корпус пічки, пока не відкрутиш торпеду і не змістиш- корпус пічки не витягнеш.так знімав у себе.може хтось підкаже кращий варіант.
Всем привет, такая проблема на 1.6 кадет дизель, железная труба которая вставляеться в корпус термостата или как то так, к которой надеваються патрубки, у меня винулась, при что посоветуете? Купить 2 резинових манжета, и мосадить в е нс геиметик?
вирішив і я вмішатись.десять років тому взяв я свого дизелька.теж відразу попав на повну капіталку двіжка, обійшлось дорого 1000у.о. але.....воно того варто.уже тисяч 100 і ніяких нарікань.взагалі машина не убиваєма.та і цінова категорія відносно нових мащин досить терпима.а стосовно нових машин - упевнений що якщо мати певну сумму відразу то краще взяти і новішу,але не кожний в змозі.от і вкладаєм поступово у те що маєм.я теж хотів свою продати та передумав.вирішив її довести до пуття.так що я теж підтримую автора.натхнення йому і все получиться
Могу только сказать одно.счя переоформить стало намного дешевле,в прошлом году знакомый переоформлял ланос платил 2400=300 баксов,я переоформлял месяц тому,заплатил 1700-даже 100 не набегает! естественно всё через решал,самому туда переться-куча убитого времени и нервов!