1
|
Главная / Тюнинг двигателя / Re: Полный инжектор на моторы 1,3-1,6 литра
|
: 22-11-2016, 17:38:19
|
Народ підкажіть що може бути? Почала трїть перевірив ГРМ, свічки 2га залита, перевірив тиск побачив що падає. Зняв рампу 2га форсунка просто протікає. Замінив форсунку остальні промив в бензині, поставив все на місце. Заводиться норм. на холостому робить рівно але через 30с глохне, їде ще краще чим до ремонту прогрів до робочої температури, на холостому не глохне.
З проблемою розібрався свічки бріск здохли, прийшлось перепросить назад старі мастер-спорт Розход тоже десь 10л але якщо їздить як пенсіонер то в 8л вписуюсь хоча так рідко їжджу траса 7л
|
|
|
2
|
Главная / Тюнинг двигателя / Re: Полный инжектор на моторы 1,3-1,6 литра
|
: 19-11-2016, 21:09:26
|
Народ підкажіть що може бути? Почала трїть перевірив ГРМ, свічки 2га залита, перевірив тиск побачив що падає. Зняв рампу 2га форсунка просто протікає. Замінив форсунку остальні промив в бензині, поставив все на місце. Заводиться норм. на холостому робить рівно але через 30с глохне, їде ще краще чим до ремонту прогрів до робочої температури, на холостому не глохне.
|
|
|
7
|
Главная / Тюнинг двигателя / Re: Полный инжектор на моторы 1,3-1,6 литра
|
: 18-02-2016, 15:03:12
|
Може комусь поможе Паливний насос купив на деталіЗП 230грн разом з сіточкою. Поміняв насос з обратки на ХХ зарез валить повним ходом бенз, Симптоми видно на відео. KADETT 1.3 насос дає малий тискПочну з того що, симптоми повернулися до мого кадета моргає чек провали, а то і взагалі глохне В той день я був в Рівному. Додригався я до ближайшого СТО і це було "Укравто сервіс" мужики зробили діагностику помилок як раніше не показало пере-лапали всі датчики, деякі навіть міняли на свої щоб знайти проблему методом виключення. проблему вони не знайшли коротше 147грн. і 2год. в ..опу На другий день взяв мультиметр продзвонив всю проводку галяк провірив: модуль запалення, ВВ провода, свічки, ДПКВ все норм. А от коли провіряв реллє паливного насоса завів їде супер ну все думав полагодив, але коли виїхав на дорогу все заново не їде Після дрочива з реллє нічого не помінялось слава Богу шо спічок на той момент не було, думав спалю заразу . після того як погуляв деньок другий вирішив все таки знайти причину але почав вже з ЕБУ розібрав і ву-а-ля найшов проблему перемичка котра переключає прошивки висить на соплях контакт слабенький попробував підігнути розломав в хлам то фігня поставив замість неї клему маму на 2,8 проблема вирішена І як сказала моя дружина "О ласточка ожила" Ціна ремонту в домашніх умовах: 2 дні, куча нервів і нецензурних висловлювань на все і сіх, та клема мама на 2,8 ціна 0,4грн
|
|
|
8
|
Главная / Тюнинг двигателя / Re: Полный инжектор на моторы 1,3-1,6 литра
|
: 31-01-2016, 15:58:07
|
Если мозги с Ланоса, то моргать не будет, там чек загорается и по большинству ошибок не гаснет либо пока не скинешь, либо пока три раза не заведешь машину после устранения причины. Так что моргание - это скорее проблемы с электрикой, где-то контакт плохой. Стрелять в глушак на впрыске машина никак не должна, возможно либо в прошивке карты УОЗ кривые (о чем косвенно свидетельствует подклинивание при прокрутке - раннее зажигание), либо ДПКВ ориентирован неточно.
По поводу проводки все пропаяв продзвонив норма, а от по ДПКВ є сумніви. як правильно повинен стоять дпкв? в мене прибзно так як на фото
|
|
|
9
|
Главная / Тюнинг двигателя / Re: Полный инжектор на моторы 1,3-1,6 литра
|
: 31-01-2016, 13:54:05
|
Та сам не знаю чого він моргав помилок не було, поставив насос перестав і провали пропали, але деколи може стрельнуть в глушак раніше не помічав і ще коли заводжу то таке враження що підклинює, а потім заводиться. Мотор так чути бо відкрита машина(капот, двірі) і глушак по моєму з жигуля
|
|
|
11
|
Главная / Тюнинг двигателя / Re: Полный инжектор на моторы 1,3-1,6 литра
|
: 19-01-2016, 18:11:44
|
Постели одинаковые, я рядом две ставил и сравнивал. Только вентиляцией картера отличаются (у Нексии сзади штуцер, на который шланг из блока одевается), а так по всем геометрическим параметрам идентичны. Немного разная высота самой ГБЦ и глубина камеры сгорания. Вчера получил обратную связь от человека, которому с товарищем на Кадет 1.3 поставили впрыск с Нексии н100 на родную ГБЦ 13NB. Машина едет отлично, есть вполне стабильный холостой ход, по расходу еще непонятно, но точно не больше, чем раньше на карбе (2108). Динамика улучшились, пропали все провалы, до 5000 мотор раскручивается легко. В общем с переходом каналов коллектор-ГБЦ что-то делать особого смысла не вижу. я також з каналами колектора нічого не робив вже 10к і все норм хоча було бажання підігнати але як кажуть тимчасове то є саме постійне
|
|
|
|
|
|