І так проблемка сталася ще 2 тижні тому :
на прогрітому двигуні був виразно чути шелест,що без масла працює
гідрокомпенсатор Було прийняте рішеня скривати голову
і понеслось!
Замінено було в голові .....
сальніки клапанів, направляючі клапанів,
Під заміну попали і слідуючі запчастини РеміньГРМ, защита ГРМ з ланоса 1.5, Шестерня коленчатого вала, Помпа, прокладки : впускна, випускна під головку,кришку.
відреставровані рокера,
до
і після
Щоб вимити постель,розпредвал кришку. гідрики, Пішло 5л - А92 і пів дня
на слідуучий день зайнявся зборкою!
Завелась у суботу з 3 разу
,але щось не так
за підказкою
SVit методом скрепки нічого не добився
завтра на галстук і на діагностику!!