Ну то якось так.....на одометрі 241500.машина переходить в інші руки.наче люди гарні.в сенсі ставлення до техніки. Так що всім допобачення.номери телефонів друзів в мене є.на форум буду заглядати,але вже як читач.... До побачення.
Найближчим часом не планую.як би це питання виникло десь через пів року-можна було б розглянути.подивлюсь як підуть справи з роботою.треба найти курси на цікавлячу мене професію,потім закінчити їх,ну а вже потім можна поміркувати.але буду мати на увазі.
якщо ше актуально- дивись лямку.чи сам мозок.льє тому що сигнал з лямки йде не вірний.сама форсунка невбиваєма.вона або робить,або ні.всі вибрики пов"язані з мозкомю
так це і є пів автівки!чорти б його забрали....ось у мене в орелі непотрібно так розбирати.та й поміняв я радіатор тільки через те що прокладку голови пробило,ну і дунуло не туди де треба.і це після 18 років експлуатації
є датчик в самій панелі приладів.і ще треба знати на скільки імпульсів.те що підходе на 1.4 може не підійти на 1.6.та й мозок може бути різний( прошивки).так що експерементуй.головне не переплутай контакти-є можливість спалити датчик))))
Багато роботи зроблено.Багато вкладено сил та праці.Я її переміг.тепер не ричить,палива їсть набагато меньше.гальмівна система працює так як треба. Коротше кажучі "Коробчьонка" тепер почуває себе як Арійка-відмінно!але машинка примхлива,як шо трохи не по ній- зразу дає знати.часто вимушений щось підкручувати,лазити під машину.Хоча ні разу вона не підводила.примхи показує тільки по приїзду)))))
В 2012 році останній раз знімав піддон.зачистив поверхні,вирівняв кромку піддона,купив прокладку панчохою.протер розчинився на.намазав рейнзом,закрутив.не до виставки як у нас люблять а підтягування болти і.......і все.5 років ні потьоків ні навіть мокріння. Висновок-затягуйте з зусиллям яке написане в мануалі.і все буде гаразд.до речі,прокладка на клапанній кришці теж не тече і не мокріє.пробкова.просто піджата.і коли ставите піддон на герметик-виждіть 24 години а потім заливайте масло і буде вам радість.