27
|
Главная / Тюнинг двигателя / Re: Полный инжектор на моторы 1,3-1,6 литра
|
: 05-04-2016, 21:14:22
|
всім привіт! Поставив голову і впуск з ланоса, форсунки товсті. Прошивка ланосовська точно не памятаю. Холостих на холодну не тримає, на гарячу ніби тримає але сильно мотором ковбасить (свічки і дроти всі працюють, форсунки справні бо колір свічок одинаковий). Потріно правити продуктивність форсунок? Занадто білий колір вних... Бо коли відєднюю дтож то працює нормально, до тих пір поки не загориться чек.
|
|
|
28
|
Главная / Тюнинг двигателя / Re: Полный инжектор на моторы 1,3-1,6 литра
|
: 03-10-2015, 21:19:29
|
всім привіт! Давно мене тут не було... Сталась біда з моїм кошиком, почало заливати тосолом третій циліндр і на вищих опоротах булькотіти в розшир. бачок. Мотористи сказали, що є трішина в головці. А так, як я вже вожуся з весни на нп ланосячих мозгах то і вирішив ставити голову і впускний колектор від ланоса. Голову з колектором і всіма навісним купив. На голові прийшлось замінити 2 клапани випускні бо мені не сподобались, сальники клапанів і зразу шліфанув її. Знайшов різницю між опельовськими клапанами і ланосовськими: ланосовські довші на 3 мм. І при обриві ремня будуть гнутись... Форсунки стоять товсті, напевно від нексії. Як їх підключити? 1-4 і 2-3 а до мозгу на які контакти?
|
|
|
|
|
|