И в итоге обварил... на все про все ушло часа 4 времени и 2 чашки чая) с печенькой.
Р.с. я бы не советовал использовать метал толще 2 мм с ним тяжело работать по месту, да и тесно там...
Про шо я і казав, товще від 2мм не треба. Зараз сам варю свою автівку, тобто сам для себе, то із 3мм металу тільки п"ятаки під пружини, днище латається: під лонжеронами 2мм, решта 1,5мм і 1,2мм, тобто сам для себе міг би і 5мм дно ввалити, але то дурня. Та і ніхто не варе 1,5 до 4-5мм. Там фізика, сопромат і т.д. кузов по-любому має грати, і в першу чергу почне рвати в місцях стику різних (дуже різних) товщин металів, та і немає абсолютно ніякого смислу товстий метал кидати там, де з заводу 1,5 максимум.