92
|
Главная / Разное / Re: Про велосипеды
|
: 25-05-2016, 12:52:11
|
Чем ашан не велосипед. В таком случае Кадет не машина, но мы же на нём ездим. Платить 25000гр за раму и два колеса Без обид якщо вже така аналогія, то кадетт - німець, краще вже казати чим джиллі/черрі не машина =)))) от уяви собі дешеву джиллі в 30-тирічному віці
|
|
|
95
|
Главная / Разное / Re: Экономь!!! Диодные лампочки.
|
: 24-05-2016, 18:57:33
|
я теж перейшов на діодні, три роки гарантія, світить в стопіцот раз краще, спіралька не стряхується, коли падає. красота-ляпота ))) навіть як розбити шкло - світити не перестане, так як воно там особливої ролді не відіграє )
|
|
|
97
|
Главная / Разное / Re: Про велосипеды
|
: 24-05-2016, 18:27:20
|
ардис-это не то,поверьте. ті що дорожчі і з обвісом кращим - доволі не погані. Принаймі кращі за ашанобайки. Ми ж говорим про обмежений бюджет . Якщо є 10-15к грн, то звісно що ардіс - гуано ))
|
|
|
98
|
Главная / Разное / Re: Про велосипеды
|
: 24-05-2016, 18:25:27
|
двухпідвіс потрібно брати за 15+ кілогривень, щоб був толк і користь, інакше буде лише біль в спині і втрата динаміки їзди. Правильна амортизація вартує дорого. Як на мене, краще лише передній амортизатор, з можливістю його блокувати. В такому випадку по трасі блокується і їдеться легше і веселіше, а поза трасою - вмикається і не б"є по рукам кермом. Задній дешевий аморт - гімор і замануха.
|
|
|
100
|
Главная / Разное / Re: Про велосипеды
|
: 24-05-2016, 17:14:28
|
Ото було колись аіст і україна і всі були щасливі, а зараз таке розмаїття, що нема з чого вибрати. В велосипеді головне - отримання задоволення від поїздок і надійність рами. Все інше - понти і всілякі покращення, які приємно добавляють кайфу, але й без них прекрасно можна жити. я б брав щось на 26х, не дуже відверто китайське і чим полегше (на скільки вистачить бюджету) і катався б. Мій перший гірський байк, на який пересів з україни, був алюмінієвий ардіс. За 800грн, десь в 2005му. Відкатав на ньому дофігіща кілометрів і років, ним і зараз мама катається, при бажані. Головне рама і зручність посадки, все інше можна міняти і вдосконалювати по мірі бажання і фінансів.Накатавшись та зрозумівши що я хочу і як я їжджу, поміняв на віннер, харківський, за 2500, десь в 2012му. Теж відкатав ним два сезони по 2-3 тис.км. Тоді поміняв його на німецького кгоста на 29х колесах, десь в 2014му за 8тис. грн. Вже комфортніший, легший, гідравліка в гальмах і тд. Але суть в тому, що найбільше емоцій і спогадів приніс той перший ардіс, тому що це був перший гірський велосипед з переключенням передач і перші дальняки ним полями/горами. Мораль проста - в велосипеді головне бажання їздити і отримувати від цього задоволення, а все інше - по бажанню і бюджету.
|
|
|
|
|
|