По поводу установки нижче рівня бензину в баку- так насос завжди буде з бензом, виключається його робота "на суху" - довше служитиме, клапани в такому випадку не потрібні. Тобто він буде працювати і без клапана, і стоячи вище карба, але кожна секунда роботи на суху убиватиме ресурс насосу встократ. Хоча якщо цей насос конструктивно схожий на насос від пічки заз то йому можна і на суху робити, і в ньому уже є клапани, а якщо насос по принципу погружного інжекторного, то тільки з бензом. Сподіваюсь все пояснив зрозуміло.
Якщо щітки не повернулись в нижнє положення, моторчик залишається включеним, навіть при вимкненому перемикачу на рулі. Того і згорів запобіжник одразу. Більш за все, шо замикання десь в проводці, а не в моторчику. Шукай там.
Аналогічно, теж поставив зумер, точніше повернув, бо був зняв, а потім повернув, просто замотав ізолєнтою, шоб не так голосно було, бо противнючий звук.
Подскажите нужно ли промывать движок промывочным маслом если я сниму поддон и промою его. Заранее спасибо за ответ
Промивка потрібна тілььки коли з ХЗ чого переходиш на норм масло, і то, бажано не промивочним, а просто якимось недорогим мастилом пару сот км проїхати і злити.