Як зрозуміло з назви теми карб Пірбург 1б і проблема з обертами хх, вони становлять 1100, а то і до 1300 доходять часом.Двигло в мене 1.3s з електронним випередженням.Думав що проблема з гвинтом хх той що з вакуумним клапаном всередині, бо він вже повністю зажатий а оберти не зменшує, шукав йому заміну щоб тоже з цим вакуумним клапоном, ну щоб зберегти ту всю "лобуду" та пошуки нічим добрим не закінчились. А от при цих пошуках знайшов людинку яка вислала мені нового цього болта ,но простого без вакуумного клапана. Ну, думав я, пожертвую тою вакуумною "лобудою" но зато відрегулюю чіткий хх на 950 як положено, та надії мої виявилися марними, нє болта я одержав , за що окреме дякую, та змін він мені не приніс.Сьогодні поставив його та та сама картіна- зажав його вже до упора, а оберти всерівно 1100. І дросильна заслонка повністю закрита(знімав карба і бачив), а оберти всерівно 1100. От тільки коли врубаю всі спожевачі електрики(світло, протитуманки, печку, гальма), тільки тоді оберти падають до БАЖАНИХ 950 (стоїть приборка з тахометром і все чітко видно)Якщо споживачі поступово відключати, так само поступово піднімаються оберти. Я вже в ШОЦІ. НЕПРОХОДИМ МИМО , А ДАВАЙТЕ СВОЇ ПОРАДИ.ТА ДУМКИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!