Хотів побачити як знімався розпредвал,не побачив.
Сальник достатньо було поставити рукою сильно натиснувши без плоскогубців,тепер я не впевнений що вони довго послужать.
В загальному враження двоякі,з одної сторони менше розбирань-збирань а з другої якось довго все це.
Мінус в тому що ти не бачиш стану клапанів,а вони 100% з нагаром,я коли в себе розбирав там на випускних клапанах були цілі нарости нагару.
Заодно клапана почистив і притер.
З приводу сальників, вони ставали нормально тільки трішки прижимав
Заміна проводилась в якості експерименту
да і по часу зайняли ці прелюдії приблизно 8 годин було б швидше якби був пінцет і не вилетіли сухарі в пісок десь
0,5 години лазив з магнітом
Так однозначно повна розборка краще але коли йдеться проте де ту бошку розібрати і помити і знову зібрати то такий варіант є альтернативою
Розпредвал знімав так: після того як вийняв всі рокера і гідрокомпенсатори зняв ремінь ГРМ також зняв шків розпредвала, зі сторони модуля або трамблера відкрутив два болта і змістив фіксуючу пластину в низ тобто під розпред. Потім з сторони де трамб акуратно виймаю розпред на себе перед тим зняв АКБ бо заважав