Щирі вітання ясновельможному панству!
Давненько уже нічого не відмічав у літописі своїх *улюбленців*, а новин трохи назбиралося.
Напевно слід почати у хронологічній послідовності .
Довгими зимовими вечорами не було куди подіти рук, від того і почав ламати зеркала.
Спочасту планував запхати в рідні корпуси електро-мотори від вектровських ел.дзеркал та встановити підігрів. Та конструктивні відмінності не дозволяють у повній мірі схрестити їх.
То ж вирішив хоча б змінити їх вигляд і затягнув їх в карбон
Ще один пило-збірник скаже більшість - та, як на мене, вигляд змінився у кращий бік
Установив БК by OLLEG - мега корисний девайс
Згодом була позапланова заміна задніх сайленблоків ричага.
Нажаль ланосовські сайленти не здивували живучістю, та через брак коштів, на той момент, замінив на такі ж.
Ця подія примусила мене в серйоз задуматися за підрамник.
З приходом весни, мій дах відчутно захитався і я здійснив одну з найбільших рострат останнього часу
Alpine 9815
сlarion dxz928rx
9815 серйозно змінив мої уявлення про можливості ГУ Alpine. Особливо вразила гнучкість по-канальних налаштувань.
Із зміною ГУ прийшлося трохи переформатувати підключення аудіо компонентів. На даний момент високо-частотні і мідбасові динаміки включені на-пряму, а через підсилювач тимчасово підключені яйця у задній полці, які виконують функцію саба.
Окрема подяка Валентину, за ідею щодо розташування динаміків під полкою.Свої кріпив через проставки з фанери.
Відновив насос ГУРа -відполірував робочу понерхню та замінив сальнік. Та нажаль він не стане на мій мотор то ж прийдеться продавати або міняти
Придбав передні ЕСП та карти під перетяжку- надіюсь буде новий юбілейний салон
З такої нагоди знайшлися передні рекаро під незначний перешив.
Частково поборов запах ГБО в салоні - відключив лямбда контроль і поїхав до настройщиків. Озвучили причину як перелив газу.
Та після настройки несподобався розхід -13 літрів та динаміка. То ж повернув усе назад - пахне але їде
Роздобув гідрорейку під відновлення та завдяки sergejjgresk отримав комплект бокових стьокол під тонування.
На днях вдалося ще й приміряти спинку від BMW
У порівнянні зі стандартною вона на кілька см. ширша та загалом поставити можна. По зручності зі стандартом незрівняти.
Тож в загальному для того щоб зробити з кадета файного возика запчастини по-трошку збираються
Ще раз дякую усім оноклубникам, що допомагали порадами і запчастинами
З наступаючими вас