Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
03-05-2024, 02:07:24
684136 Сообщений в 14296 Тем от 22254 Пользователей
Последний пользователь: MichealBuh
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
  Показать темы
Страниц: [1]
1  Главная / Разное / Игрушки для ПК : 24-06-2012, 20:09:28
Всем привет! Подскажите кто знает хорошие сайты с которых можна скачать "целые" игрушки для ПК. У знакомого есть сын, он уже замучился покупать диски с новыми играми, а с сети постоянно скачиваються какие-то "недоделанные" игрушки. Пробывали качать с этих сайтов
http://games4pc.ru/
http://www.newgames.com.ua/load/games/

Буду благодарен за подсказки Пиво
2  Главная / Прочее / Ручка КПП : 02-05-2011, 10:56:08
Всім привіт! Підкажіть будь-ласка як зняти ручку КПП, не весь ричаг а тільки верхній набалдашнік (на фото обвів).
Крутив, вертів його туди-сюди не виходить.
Підкажіть Грустный
3  Главная / Бортовой журнал / Opel Kadett E16NZ, 1987р.в. седан. Моє перше авто(був). Зараз Daewoo Sens 1.3 : 03-01-2011, 15:06:13
Всім привіт!
Почну напевне і свій бортовик, а то витрати, доробки ремонти йдуть, але з часом все забувається.
І так, моє перше авто:
Куплений 30.01.2010р. Опель Кадет в кузові седан, мотор 1,6 моноінжектор (E16NZ), рік випуску 1987, коробка 5-ти ступка, колір червоний. Покупка була здійснена без детального огляду, через те що куплялася у знайомих, досвіду по огляду машин не було взагалі, і робили гарну знижку. Потім звичайно дуже пожалів, що не взяв когось із собою досвідченішого, знижка могла би бути ще більшою понты.
Після покупки авто першим ділом було замінене масло, результат був шокуючий. На пункті заміни мастил мій повітряний фільтр хлопці зразу повішали на стіну свого міні-музею, щоб показувати всім як не потрібно робити. Тільки машина виїхала із заміни масла, почалися дикі обороти мотору, ніхто не міг зрозуміти що сталося, допомогли тут http://www.kadett.in.ua/forum/index.php/topic,4550.0.html, за що і вдячний. А дальше було ще веселіше, загнав машину до знайомого Кулібіна, де вона і застрягла майже на місяць часу. Що тоді мінялося докладно вже не памятаю, але тільки встигав літати на авторинок і назад, тормозні трубки, прокачка тормозів, тосол, прокладка клапанної кришки, моторчик пічки, зеркало бокове, ДПДЗ – 2шт., датчик температури масла, вентилятор, датчик вентилятора. Після огляду дна виявилося що поварене воно  на халяву, потрібно буде переробляти. Після першого етапу, машину виїхала з одного гаражу, і переїхали в інший, в якому було зроблено повну хімчистку салону, помитий мотор, багажник, одним словом стала починати перетворюватися на автомобіль.
Результатом перших моїх поїздок став вирваний правий ричаг на якійсь одній з перших ям, і повернення назад в гараж. Ричаг був приварений на місце, і машина дальше поїхала. Після перших 500км, щось потягнуло мене глянути на рівень масла, результат великі очі Плачеті маленька краплинка масла на рівні. На 1000км почала пити 1,2 літра масла.
Так як фінанси закінчилися було прийняте рішення поки що залишати все так як є, друзі радили подумати на рахунок продажу. Але мною було прийняте рішення що міняти Кадіка на Славуту чи на Тазіка не має змісту, та й бажання такого не було, машинка починала помаленько привязувати до себе. Форум почав перечитувати весь, і що міг починав робити сам.
Заміна задніх пружин була здійсненна із другом самостійно в його гаражі, коли почалися знову обороти скакати вже мав дежурну скрепку, яка показала мені що це знову ДПДЗ, другий моторчик пічки теж вже був замінений самостійно, і коли ти все це робиш своїми руками і авто починає тоді віддячувати меншими поломками, ніяк не хочеться його віддати комусь іншому.
На осінь було підзбирано грошенят і відігнано авто до моториста. Результат:
1.   Сальнік розпредвала – 30грн
2.   Прокладка головки – 95грн
3.   Прокладка клапанної кришки – 15грн
4.   Сальніки клапанів – 40грн
5.   Випускні клапана – 316грн
6.   Кольца – 420грн
7.   Прокладка піддона 2шт. – 50грн
8.   Ремень ГРМ – 85грн
9.   Сальнік колінвала передній – 25грн
10.   Вкладиші шатунні – 130грн
11.   Ще якийсь сальнік – 10грн.
12.   Герметік – 30грн
13.   Масло Shevron 10w40 + фільтр – 165грн
14.   Робота (по мотору і зняття рульової рейки) – 650грн
Всього: 2061грн. + реставрація рульової рейки та наконечників 460грн.
Після цього проїхав вже 1400км, масла ні грамульки.
Ще був проварений задній лонжерон, поставлені проставки під опорні підшипники виточені на халяву в токаря, куплено чехли на сидіння, укріплено пластік салону,щоб так не тарахкотів, розібрано центральні дуйки і замінений поролон всередині, перетягнутий потолок кожзамом і ніби поки що все, по крайній мірі що на даний момент памятаю.
На весну планується переварка по кузову, виправлення попередніх майстрів, і якщо буде здоровя і фінанси покраска авто. Але це вже буде під весну, а поки що фото того що було, і є зараз.
Прошу оглядати, критикувати, висловлювати свої думки
 Опель- Рулезз!! Опель- Рулезз!! Опель- Рулезз!!
4  Главная / Моноинжектор / E16NZ - не поступает бензин : 14-11-2010, 13:52:19
Здравствуйте сопесочники!!! Проблема следующая, вчера при движении машина ни с того ни с сего начала глохнуть, стал на трасе. Пробую завести не заводиться, стартер маслает, все нормально, но не заводиться. Ехал в деревню, поймал соседа, затащили под дом, через минут 20 заводжу, завелась с полтыка. Возвращаюсь домой, проехал километров 10, то же самое. Снял воздухан, пробую завести, жена смотрит в моник, оказываеться не поступает бензин, вызвал знакомого оять затащил под дом. Сегодня утром сунул скрепку, диагностика ничего не показыла, снял проводки которые идут к форсунке, прозонил проводку, целая. Снял форсунку, промыл карбклинером, вставил назад. С трудом завелась, поработала на холостых минут 15, заглушил. заводжу наново, опять не заводится. Слышно как погружаеться бензонасос, стартер маслает но не заводиться.
Кто что может подсказать?
Куда смотреть?

P.S. Так на всякий случай, бензина в баку литров 15 есть, причина не в этом Подмигивает
5  Главная / Стартер, генератор, АКБ / Втулка крепления генератора. : 17-10-2010, 13:46:54
Износилась втулка крепления генератора (на фото), в общем вопрос следующий как она правильно называеться и возможно ли купить новую, может от чего-то подходить, или нужно искать только б/у. На рынке у нас говорять что такого нет и не было, потому обращаюсь за помощью к вам. Просьба сильно не ругать, ногами не пинать если что-то то не то спросил или обьяснил что нужно, Кадик первый автомобиль вот и розбираюсь по-тихоньку что к чему и как Пардон
6  Главная / Система подачи топлива / Високі обороти : 08-02-2010, 20:52:59
Добрий день всім! В мене Кадет 1,6і, проблема в високих оборотах. З'явилася миттєво після заміни масла, та фільтрів. Через деякий час високі обороти пропали, через декілька днів знову з'явилися. Двигун просто реве без причини. Підкажіть якщо хтось знає в чому може бути проблема?
Страниц: [1]