Начитався я бортовиків форумчан і вирішив собі створити
Бачу тут в основному пишуть російською, але я нажаль "языками не владею", тому надіюсь нікому не буде в напряг те, що писатиму українською.
Отже почалось все в січні 2010того, маючи невелику суму в розпорядженні вирішив прикупити якесь авто, так як щотижня з дружиною їздимо або до її батьків або до моїх, а це приблизно 50 км від Тернополя. Основним критерієм вибору авто була ціна, другим доступність запчастин і економічність. (для жінки: ціна колір і НЕ круглі фари )
Десь з пів року марив гольфом 3 , але ціна і вартість запчастин вбили любов до нього, тепер в їхню сторону навіть дивитись не хочу Мною було переглянуто і перемацано більше 10 кадетів, я схилявся або до седана (яких було в продажі на той момент 2) або до трьохдверки, так як вона виглядає спортивніше (не в обіду власникам 5ти дверок).
кадети в наших краях, як напевно і всюди або гнилі або відкапіталені і коштують дорого, але після нетривалих пошуків натрапив на золоту серединку, білий седанчик сподобався мені як тільки його побачив, зразу зрозумів шо він буде мій (ціну і комплектацію попередньо обговорив з власником по телефону), але чим ближче я його розглядав тим більше розумів що не все так добре як виглядало здалеку. Але на той момент це був найкращий з переглянутих варіантів, найбільше шо мені сподобалось це "живий" кузов, пороги були цілі і не ржаві. дно ціле за вийнятком невеличкої дирки в ногах переднього пасажира, передні крила ржаві в місцях зєднання з порогом, із задніх в одному гнила арка інше нормальне, дверки і кришка багажника були замінені було замітно що вони колись були червоного кольору, але були практично в ідеальному стані, чого не скажеш про салон, салон був вбитий і попросту не доглянутий, як так можна їздити??? . По ходовій було все чітко, нічого ніде не гриміло і не стукало, всі пильники цілі, пружини задні нові. передня шарова одна міняна а одна ще на штатних закльопках, резина стояла зимова шипована в доброму стані. Тепер по движку, це взагалі окрема тема, власник мені розказував що 4 місяці тому (в жовтні 2009) поміняв мотор і поставив ГБО, тому було змінено техпаспорт в якому номер мотора вже не вказано (газ/бензин 1300). Проїхавшись 50 км по доволі засніжені дорозі приїхали на оглядову яму до мого майстра, який зразу ж поставив діагноз мотору. Власник намагався щось заперечити але чувак знає толк в своєму ділі і йому навішати лапшу на вуха складно, з проводкою був суцільний жах, вся проводка була покоцана, з вставками різних дротів і перемотана вся ізолєнтою. З плюсів: живий кузов, ГБО, ТО до 11року, гарна резина. З мінусів напів дохлий мотор, необхідність підварки і косметичного ремонту, ну і вбитий салон. Отже збивши ціну на 200$, забрав я біленького седанчега і в нагрузку отримав від старого мотора головку стартер і 2 стальні диски.
На наступний день я ставщасливим власником першої своєї іномарки