Давненько нічого не писав. Напевно дається в знаки творча криза від дефіциту позитивних новин. Хоча все ж є що згадати...
У пошуках тиші вирішив замінити вазо-резонатор на благородний від 2.3 ауді. Фокус не вийшов, горлапанить шо Субару.
На прикінці року вдалося відвідати Львів та познайомитися з самим Романом
Короче кажучи нічого так відпочили.
Заледве повернувшись кадет захандрив. Я усіляко пробував його розрадити за допомогою нових свічок та високовольтних проводів. Та ефект був не тривалим. Зрештою зважився на дивовижні дроти нульового опору.
Знову молоко.
І тільки сльози в-подібноно радіатора, змусили глянути на проблему під іншим кутом.
Радіатор замінив нексієвським після невеликого ремонту, та на черзі була серйозна операція.
Гараж був зайнятий, то ж вирішили оперувати надворі у 12 градусний мороз.
На щастя прогнози підтвердилися, виною всьому була прокладка головки.
На поміч прийшов все ж той Вітя рейнз з новою прокладкою.
Далі проморгав мітку на один зуб і при спробі зробити все по фен шую без спец ключа для помпи, натяжний ролік не витримав наруги...
Ціна нового натяжного, мене надзвичайно мотивувала, і я все ж зробив приспособу.
Опісля я ще кілька днів втратив на визначення 20 зуба на ВМТ.(не проста процедура у моєму звіринці)
Для закріплення ефекту від роботи, поліз у настройки Гмо. Якби не Діма mexanik - настраював би досі
Для перевірки прокатався до мами-тещі у Ворохту.
По дорозі ще заскочив до Вови. Трохи не встиг на тест драйв нового Легасі, то ж відривалися на двоколісний техніці.
У результаті розхід впав до недосяжних 8.2 л/100км.
Сьогодні добра вся до свічної кришки. Переслідував дві мети: попередниця- люмінієва чим провокує ранній пробій високовольтних дротів, а трохи набрид напис daewoo.
І на останок, сьогодні замінив газові фільтри. По стану старих можна констатувати - у суміші пропану з бутаном, металева стружка виконує серйозну змішувальну функцію.