Трубки так і продаються рівними кусками по каталожному номеру, чи з пометрово універсальний шланг?
Я різьбу свічок графіткою намастив,видно як булькає. По логіці, частина компресії туди йде, але не знаю на скільки критично, може там якийсь спецгерметик потрібно.
Ще питання, на паливній є міце куди кріпиться трос газа, поряд аналогічне кріплення, але з трошки меншим плечем для руху, для чого воно? На пробу ставив газ на менше плече, щоб менші холості зробити, бо на штатному кріпленні не вистачає тросу, для зменшення холостих.
Я навпаки задоволений дизелем. Мав два бензинових кадети і два дизельних, дизель для мене приємніший.
Звичано трактор зовсім не спортивний, але тіло з пункту А в пункт Б відносно комфортно, економно,надійно, переміщує.
1. Шланги обратки я брав пометрово, 1м достатньо.
2. Не думаю, що якийсь герметик стримає ті гази. І потім, як прийдеться ті свічки і форсунки викручувати, буде не весело.
3. На деяких паливних (може й на всіх з заводу) між корпусом насоса і ричагом газу стояв такий собі амортизаторчик, який не давав ричагу дуже швидко повертатись на своє місце, коли кидаєш педаль газу. Може в тебе трос педалі як раз на його кріплення і був начеплений? Скинь фотку насоса.