Добро пожаловать,
Гость
. Пожалуйста,
войдите
или
зарегистрируйтесь
.
Вам не пришло
письмо с кодом активации?
15-05-2024, 04:36:17
684149
Сообщений в
14297
Тем от
22265
Пользователей
Последний пользователь:
Raymondbek
Начало
Поиск
Фотогалерея
GoogleMap
Войти
Регистрация
Искать через Google на этом сайте
Украинский Кадетт Клуб
|
Главная
|
Бортовой журнал
|
OKE & OAC by Golyak
0 Пользователей и 2 Гостей смотрят эту тему.
« предыдущая тема
следующая тема »
Страниц:
«««
1
...
7
8
9
10
11
12
13
14
15
[
16
]
17
18
19
20
21
22
23
24
25
...
31
»»»
Печать
Автор
Тема: OKE & OAC by Golyak (Прочитано 140507 раз)
Serij Volk
Гость
Re: OKE & OAC by Golyak
«
Ответ #225 :
27-08-2013, 06:29:00 »
Цитата: golyak от 26-08-2013, 22:55:23
На останьому фото між МАПом та СС (28мм шланг у гофрі) подача газу,а правіше, біля колокола сигналки, два шланга - подача(з верхнього патрубка пічки) і обратка(в розширювальний бачок через трійник) обігріву .
Буду радий, якщо мій приклад стане у нагоді
это усвоил
теперь подскажи,бензиновую топливную как будешь подводить???
Записан
golyak
Коля
Карма: +24/-0
Сообщений: 318
OPEL KADETT C16NZ
Пол:
Возраст: 35
Из:
, Хмельницкий
Регистрация: 14.02.2011
Активность за 30 дней
0%
Offline
Re: OKE & OAC by Golyak
«
Ответ #226 :
29-08-2013, 11:44:56 »
Цитата: Serij Volk от 27-08-2013, 06:29:00
это усвоил
теперь подскажи,бензиновую топливную как будешь подводить???
Це про бензинову малістраль ?
Записан
Serij Volk
Гость
Re: OKE & OAC by Golyak
«
Ответ #227 :
29-08-2013, 13:56:19 »
Цитата: golyak от 29-08-2013, 11:44:56
Це про бензинову малістраль ?
ну типа того,просто не могу уловить смысл,где и что будет переключать газ-бензин и каким макаром,вот если бы схему кто нарисовал,как все должно быть подключено..был бы благодарен..
Записан
golyak
Коля
Карма: +24/-0
Сообщений: 318
OPEL KADETT C16NZ
Пол:
Возраст: 35
Из:
, Хмельницкий
Регистрация: 14.02.2011
Активность за 30 дней
0%
Offline
Re: OKE & OAC by Golyak
«
Ответ #228 :
29-08-2013, 15:37:34 »
Цитата: Serij Volk от 29-08-2013, 13:56:19
ну типа того,просто не могу уловить смысл,где и что будет переключать газ-бензин и каким макаром,вот если бы схему кто нарисовал,как все должно быть подключено..был бы благодарен..
У конкретно моєму вимпадку переключення буде через кнопку Stag2 W(має 3 положення:тільки бензин; автоматичний,заводиться на бензині а при певних обертах переходить на газ;тільки газ)
Газ пускається електро-магнітними клапанами сигналом з кнопки,бензин буде відключатися за допомогою емулятора форсунки(можна використати звичайне реле з нормально замкнутими контактами).
Регулювати газову суміш буде контролер Stag L Plus.(у мене 3 покоління )
Схема підключення лямда контролера та кнопки у вкладенні
ENG-STAG-L PLUS manual.pdf
(511.04 Кб - загружено 644 раз.)
ENG-stag2-W.pdf
(92.93 Кб - загружено 523 раз.)
Записан
Serij Volk
Гость
Re: OKE & OAC by Golyak
«
Ответ #229 :
29-08-2013, 15:46:17 »
Цитата: golyak от 29-08-2013, 15:37:34
У конкретно моєму вимпадку переключення буде через кнопку Stag2 W(має 3 положення:тільки бензин; автоматичний,заводиться на бензині а при певних обертах переходить на газ;тільки газ)
Газ пускається електро-магнітними клапанами сигналом з кнопки,бензин буде відключатися за допомогою емулятора форсунки(можна використати звичайне реле з нормально замкнутими контактами).
Регулювати газову суміш буде контролер Stag L Plus.(у мене 3 покоління )
Схема підключення лямда контролера та кнопки у вкладенні
т.е.все регулирует кнопка..это понятно,а конструктивно как?
бензин и газ подводятся к редуктору и там происходит переключение или еще где-то?
Записан
golyak
Коля
Карма: +24/-0
Сообщений: 318
OPEL KADETT C16NZ
Пол:
Возраст: 35
Из:
, Хмельницкий
Регистрация: 14.02.2011
Активность за 30 дней
0%
Offline
Re: OKE & OAC by Golyak
«
Ответ #230 :
29-08-2013, 16:09:46 »
Ні.
До газового редуктора підводиться газ з балона та обігрів, виводиться газ у паровій фазі . Бензинова магістраль фактично залишається без знін.
Лише форсунка підключається через емулятор. При роботі на газі відключається форсунка і бензин не поступає у двигун.
У разі чого передзвони після 20-ї усе поясню
Записан
Serij Volk
Гость
Re: OKE & OAC by Golyak
«
Ответ #231 :
29-08-2013, 16:53:57 »
Цитата: golyak от 29-08-2013, 16:09:46
Ні.
До газового редуктора підводиться газ з балона та обігрів, виводиться газ у паровій фазі . Бензинова магістраль фактично залишається без знін.
Лише форсунка підключається через емулятор. При роботі на газі відключається форсунка і бензин не поступає у двигун.
У разі чого передзвони після 20-ї усе поясню
у меня ситуация чуть другая,у меня карб..
Записан
golyak
Коля
Карма: +24/-0
Сообщений: 318
OPEL KADETT C16NZ
Пол:
Возраст: 35
Из:
, Хмельницкий
Регистрация: 14.02.2011
Активность за 30 дней
0%
Offline
Re: OKE & OAC by Golyak
«
Ответ #232 :
29-08-2013, 17:16:32 »
Цитата: Serij Volk от 29-08-2013, 16:53:57
у меня ситуация чуть другая,у меня карб..
Нічого страшного.тобі просто треба дуде ставити електро-магнітний клапан на подачу пального, після бензо насоса, замість емулятора форсунки.
Схема дієва, я так цілий тиждень їздив на жигулях
Записан
golyak
Коля
Карма: +24/-0
Сообщений: 318
OPEL KADETT C16NZ
Пол:
Возраст: 35
Из:
, Хмельницкий
Регистрация: 14.02.2011
Активность за 30 дней
0%
Offline
Re: OKE & OAC by Golyak
«
Ответ #233 :
29-08-2013, 17:29:25 »
Щойно з інтайму забрав масло.
Завтра буду витягувати мотор
290820131499.jpg
(985.65 Кб, 1944x2592 - просмотрено 309 раз.)
Записан
Serij Volk
Гость
Re: OKE & OAC by Golyak
«
Ответ #234 :
29-08-2013, 18:30:29 »
Цитата: golyak от 29-08-2013, 17:16:32
Нічого страшного.тобі просто треба дуде ставити електро-магнітний клапан на подачу пального, після бензо насоса, замість емулятора форсунки.
Схема дієва, я так цілий тиждень їздив на жигулях
т.е.электромагнитный клапан переключает тип топлива???
а как быть,у меня механический насос,он что будет постоянно давить на этот клапан???
Записан
golyak
Коля
Карма: +24/-0
Сообщений: 318
OPEL KADETT C16NZ
Пол:
Возраст: 35
Из:
, Хмельницкий
Регистрация: 14.02.2011
Активность за 30 дней
0%
Offline
Re: OKE & OAC by Golyak
«
Ответ #235 :
30-08-2013, 21:08:47 »
Цитата: Serij Volk от 29-08-2013, 18:30:29
т.е.электромагнитный клапан переключает тип топлива???
а как быть,у меня механический насос,он что будет постоянно давить на этот клапан???
Електро-магнітний клапан перекриває.
Так, постійно давитиме.Усі класичні жигулі так їздять на газу і нічого страшного
16800
Початок нового літочислення.
Замінено :
Масло
Фільтри
Усі сальніки
Усі прокладки
Кільця поршневі
Головку
Корзину щеплення
Впускний колектор з моніком.
Як на мене, над продуктивні 12 годин
А по-дорозі на робору ще й встиг попхати кадетика
Виявляється форсунка гарно почала пускати паливо, як наслідок дуже збагачена суліш,заводиться тільки з толкача
.
Записан
golyak
Коля
Карма: +24/-0
Сообщений: 318
OPEL KADETT C16NZ
Пол:
Возраст: 35
Из:
, Хмельницкий
Регистрация: 14.02.2011
Активность за 30 дней
0%
Offline
Re: OKE & OAC by Golyak
«
Ответ #236 :
04-09-2013, 22:02:02 »
Цитата: monia от 23-08-2013, 20:07:52
Коля,одно точно скажу,в салоне газом вонять будет...там как раз печка воздух забирает
Офіційно заявляю, у салоні газом не чути!
Сьогодні нарешті осилив завершити самостійну настройку обладнання.
16910
Проїхав перші 5 км, враження самі позитивні, на газу суне не гірше як на бензині.
Малину псує лише невеликий провал при різкому газу з 800 до 1100 обертів.
Вчора пройшов ще процедуру вклейки лобового скла- відразу по-новому глянув на світ
030920131507.jpg
(738.93 Кб, 2592x1944 - просмотрено 312 раз.)
030920131508.jpg
(926.67 Кб, 2592x1944 - просмотрено 272 раз.)
«
Последнее редактирование: 22-09-2013, 16:20:00 от golyak
»
Записан
golyak
Коля
Карма: +24/-0
Сообщений: 318
OPEL KADETT C16NZ
Пол:
Возраст: 35
Из:
, Хмельницкий
Регистрация: 14.02.2011
Активность за 30 дней
0%
Offline
Re: OKE & OAC by Golyak
«
Ответ #237 :
12-10-2013, 09:41:48 »
Давно нічого не писав, от і вирішив освіжити бортовичок
За останні півтора місяці проїхав трохи менше 5 тисяч кілометрів по-просторах неньки України.
Вирішив наздогнати літо у Криму, а потім майже зустрів зиму в карпатах
На це витратив 350 літрів газу. ГАЗ рулить!!!
Трохи всеж травить, але рулить
Пробіг на даний момент
21760
Неминулося і без дрібних ремонтів
Замінив задні втулки ричагів та шарову.
За підказкою Саші втулки узяв корейські з ланоса.
Фебі у мене вихожує близько сизону
Отримав нову порцію запчастин від Міши.
Заводський шків КВ 60-2,кронштейн ДПКВ, моторну косу.
У найблищому майбутньому установка ланосо-мозгу з адаптованою прошивкою і напевно заміню генератора(задовбав старий-постійно відкручується шківок
)
Також назріло питання з верхньою роспоркою.
Не оминув увагою і аскону.
Придбав нове лобове скло та пошив і натягнув потолок.
Мало не забув, до переборки мотору страшно било щеплення-сфоткав причину
Під-час мандрівки дуже виручили одноклубники: Саша Морковка, Саша Siriys, Саша mоnia, Олег OLLEG, Вадім Karpik, Міша Miszka, Андрій Andrеi дякую за слушні поради та допомогу, а Моркевічу ще дякую за гарну компанію і гостинний прийом
Далі буде
Записан
Ромка
Ромка
Карма: +10/-1
Сообщений: 227
Украина - моя Родина!
Пол:
Возраст: 36
Из:
, Киев
Регистрация: 17.01.2013
Активность за 30 дней
0%
Offline
Re: OKE & OAC by Golyak
«
Ответ #238 :
12-10-2013, 10:03:54 »
Цитата: golyak от 29-08-2013, 17:29:25
Щойно з інтайму забрав масло.
Завтра буду витягувати мотор
вот это ты правильно купил))) уважаю) сам такое лью и горя не знаю.кучу масел перебрал, пока на это нарвался)дороговато, но того стоит
Записан
Утром деньги - вечером стулья!!!
golyak
Коля
Карма: +24/-0
Сообщений: 318
OPEL KADETT C16NZ
Пол:
Возраст: 35
Из:
, Хмельницкий
Регистрация: 14.02.2011
Активность за 30 дней
0%
Offline
Re: OKE & OAC by Golyak
«
Ответ #239 :
12-10-2013, 10:10:59 »
Цитата: Ромка от 12-10-2013, 10:03:54
вот это ты правильно купил))) уважаю) сам такое лью и горя не знаю.кучу масел перебрал, пока на это нарвался)дороговато, но того стоит
Також неможу нічого поганого сказати. В порівняні з LiquiMoli трохи рідше, а ціна приблизно на тому ж рівні 320 грн за 5л. Я брав у Мexanik.
Та за перших 2000км. мотор всеж зїв 500 грам- можливо в рахунок обкатки кілець бо зараз не бере.
Записан
Страниц:
«««
1
...
7
8
9
10
11
12
13
14
15
[
16
]
17
18
19
20
21
22
23
24
25
...
31
»»»
Печать
Украинский Кадетт Клуб
|
Главная
|
Бортовой журнал
|
OKE & OAC by Golyak
« предыдущая тема
следующая тема »
Перейти в:
Пожалуйста, выберите назначение:
-----------------------------
Главная
-----------------------------
=> Поздравлялка
=> Встречи, отдых и путешествия
===> События из Календаря
=> Общение
===> Важное
===> Юридический раздел
===> Работа форума
===> Всё, что связано с автомобилем
===> Фото-видео
===> Правила форума
===> Разное
=> Ремонт
===> Двигатель
=====> Дизельные вопросы
=====> FAQ
===> Ходовая, тормозная система
=====> FAQ
===> Электрика
=====> FAQ
=====> Стартер, генератор, АКБ
=====> Зажигание
===> Коробка передач, сцепление
=====> FAQ
===> Система подачи топлива
=====> Карбюратор
=====> Моноинжектор
=====> Инжектор
=====> Дизель
=====> ГБО
=====> FAQ
===> Прочее
=====> FAQ
===> Кузовщина
=====> FAQ
===> Малярка
=====> FAQ
===> Система охлаждения, отопления и вентиляции
=====> FAQ
===> Рулевое управление и выхлопная система
=====> FAQ
=> Тюнинг
===> Тюнинг двигателя
===> Тюнинг кузова и ходовой
=====> FAQ
===> Внешний тюнинг и тюнинг салона
===> Автозвук
===> Электрооборудование
=> Бортовой журнал
=> Черно-белый список
=> Барахолка
===> Продам
=====> Авторазборки
=====> Автопродажа
=====> Автомобильная электроника
=====> Услуги
=====> Диски / шины
=====> Всякое-разное
===> Куплю
=====> Автопокупка
=====> Автомобильная электроника
=====> Услуги
=====> Диски / шины
=====> Всякое-разное
===> Подарю/Обменяю
=> Юмор
===> Анекдоты
===> Смешное видео
===> Смешные страницы в Интернет
===> Смешные картинки
Powered by SMF 1.1.19
|
SMF © 2006-2008, Simple Machines
Загружается...