Всім вітання. Проблема наступна: Спочатку була заміна масла, залив хороше (в цьому впевнений). Пустився в дорогу, проїхав +-400км і на трасі при швидкості 110-120 км/год почув два-три хлопки під капотом (приблизно такий як стріляє раннє запалення в бензиновому двигуні) - прорвало змазку (пасту для з'єднання глушників) між колектором і штанами, двигун почав троїти, трохи погіршилася тяга, але не сильно і клубки біло-сірого диму з неприємним запахом (підозрюю що солярка, але не впевнений на всі 100%). Доїхав (без проблем) додому ще кілометрів 40, тяга стала трошки кращою, але не така як має бути, детонація не пропала. Поїхав до моториста, той нічого конкретного не побачив, серед можливого назвав форсунки, головку або кольца, але конкретного нічого не помітно. Сказав поїздити ще трохи - стане або краще, або гірше - тоді приїжджати
Тепер з того що вдалося визначити самому:
// охолоджуючої рідини в маслі не було і нема зараз, рівень в бачку тримається в нормі, газу/масла в охолоджуючій теж немає. Від того часу проїхав ще кілометрів 50 по місту + прогріви в гаражі.
// при перевірці виявив, що рівень масла завеликий орієнтовно на літру (коли міняв не додивився і не прогрів до робочої температури). Зайве злив, зараз рівень в нормі.
// Заводиться на холодно (після кількох днів) з пів-оберта, на гарячо десь з оберта, але без свіч накалювання. Двигун троїть і потужність трошки менша ніж завжди.
// Возив форсунки на дизель-сервіс, поміняли розпилювачі (трохи лили) - але ситуація не змінилася.
// Компресію наразі не було можливості поміряти.
// Чи змінився розхід теж сказати не можу, бо не працює добре датчик рівня палива.
// Ще зауважив, що на гарячо вроді більше димить білим (сивим), але не факт.
Питання:
1. Що може бути причиною і чи можливо це перевірити не вдаючись до скидання голови?
2. Чи може це бути наслідком надлишку рівня масла (відштовхує те, що заводиться дуже добре, як і раніше)?