Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
13-05-2024, 10:32:16
684148 Сообщений в 14297 Тем от 22261 Пользователей
Последний пользователь: Dron77747
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
  Просмотр сообщений
Страниц: [1] 2 3 4 »»»
1  Главная / Бортовой журнал / Re: OPEЛ Kadett 1.6 by Talyan : 04-09-2011, 15:00:07
Почалась робота по обезшумленню салону, приймаю поради)
2  Главная / Бортовой журнал / Re: OPEЛ Kadett 1.6 by Talyan : 24-08-2011, 21:12:19
Не встиг правда ще зробити повну антикорозійну обробку і шумоізоляцію, як не продам то зроблю, так буде спокійніше осінню і зимою їздити Смеяться
3  Главная / Бортовой журнал / Re: OPEЛ Kadett 1.6 by Talyan : 24-08-2011, 12:37:38
Та от і я глибоко в душі не хочу продавати.
Спасибі звісно за розумні поради Пиво
4  Главная / Бортовой журнал / Re: OPEЛ Kadett 1.6 by Talyan : 24-08-2011, 11:56:38
№5
5  Главная / Бортовой журнал / Re: OPEЛ Kadett 1.6 by Talyan : 24-08-2011, 11:56:06
№4
6  Главная / Бортовой журнал / Re: OPEЛ Kadett 1.6 by Talyan : 24-08-2011, 11:53:15
№3
7  Главная / Бортовой журнал / Re: OPEЛ Kadett 1.6 by Talyan : 24-08-2011, 11:52:14
№2
8  Главная / Бортовой журнал / Re: OPEЛ Kadett 1.6 by Talyan : 24-08-2011, 11:50:56
фото
9  Главная / Бортовой журнал / OPEЛ Kadett 1.6 by Talyan : 24-08-2011, 11:49:01
От щось захотілось показати широкій публіці свого друга ОРЛА  кадета)
Трохи історії, був куплений в травні цього року,  до цього передивився дуже багато кадетів, був правда уже зневірився і навіть дивився на аскони, але аскона не так подобалась візуально, та і убиті вони в хлам були навіть частіше за кадетів, час від часу попадались ТаЗи  просто як варіанти, але що 2108 що 2109 не припадали до душі, їзда в них це якесь знущання з водія а не задоволення від їзди.
Нарешті пощастило і після оглядин машини було прийняте тверде рішення---купляти, в четвер дивився а договорились на суботу, власник явно не хотів продавати, всяко старався відтянути час, а я старався всяко  скоротити час, нарешті після всяких відговорок і договорок купив.

Що приємно здивувало це динаміка автомобіля, мотор дійсно тяговитий, і працював дійсно дуже тихо, нічого не цокотіло і не гриміло, просто шелест. 
З самого початку правда вакуумний підсилювач тормозів уже доживав свої дні, був замінений, і як водиться після покупки машини почалось Смеяться... заміна всіх фільтрів, масел, ремнів, рідин, усунення всіх дитячих болячок, настройка, підстройка, заміни, купляння всяких аксесуарів і т.д.
І ось тільки недавно орельчик кадет  став  справжнім ОРЛОМ.

Правда життєві обставини змусили виставити його на продажу, але продавати його не спішу, якось привик до нього, кадетт дійсно хороша машина, надійна і проста, та на якій хочется їздити,  що не кажіть а вміють таки німці машини робити Пиво
10  Главная / Карбюратор / Re: Подключение карбуратора ПИТБУРГ 1В1 : 17-08-2011, 22:19:10
№9 идет на опережение УОЗ. Как у тебя с расходом без ускорения?
№9 я так поняв на новіших пірбургах було,  а так як в мене трамблер без вакума то все стає на свої місця.

Розхід...спочатку був нормальний,  коли купив тільки, десь 7-трасса, 9.5 -10  місто, потім якось от перечитав форум там було сказано що треба глушити ті трубки, ну я і заглушив обидві(до цього часу вони були не заглушені, а просто болтались під кастрюлею, навіть не підключені.
Потім якось забулось що глушив ті трубки, і почалось...розхід зріс суттєво, свічки в чорному нагарі, регулювання ніякі не допомагали, було провірено-промито-беребрано все, всі обраткі і т.д. також провірені, нічого не допомагало,  зараз от пустив просто одну трубку №10  на фільтр і о чудо, свічки практично без нагару, просто чисті, ізолятор просто білий, взагалі без нагару, спочатку думав що нагар..а ні...просто чистий, боковий електрод сіруватий трішки.  Спочатку перелякався..думав біднить конкретно, але коли біднить то получається такий нагар світлосірий або білий, а тут просто чисті, якось дойдуть руки то сфотографую.
11  Главная / Карбюратор / Re: Подключение карбуратора ПИТБУРГ 1В1 : 17-08-2011, 22:02:43
Если порвана мембрана заслонки зима-лето или не работает клапан в кастрюле, то глушить на самом карбе. А то идет обедненая смесь.
Заслонка зима літо в мене відсутня)

Ніякого клапан в кастрюлі нема і не було.

Ось на картинці буде зрозуміло я думаю...
12  Главная / Карбюратор / Re: Подключение карбуратора ПИТБУРГ 1В1 : 17-08-2011, 21:42:48
Ну був до мене власник перший) ну не дружив він з технікою) Але де саме проявив він себе я не розумію)

Доречі в самйі кастрюлі фільтра є 2 штуцера для підключення цих трубок. 

Чи таки мають бути заглушені?
13  Главная / Карбюратор / Re: Подключение карбуратора ПИТБУРГ 1В1 : 17-08-2011, 21:33:29
Хм...а в мене зовсім інакший пірбург 1б стоїть.  Мотор 16N  так от там трамблер без вакуума, і всього 2 трубки є, одна з них прямо в фільтр, а другу заглушив. Якщо ту трубку що в фільтр глушити то підвищується розхід суттєво і всі свічкі в чорному нагарі.
14  Главная / FAQ / Re: Все про Pierburg 1B : 11-08-2011, 16:33:34
От тільки що копався в карбюраторі, здається вирішив проблему, незнаю чи надовго) ітак проблема була у пуллДАУНІ Смеяться там болтіком регулються хід мембрани і як наслідок відкриття заслонки, я його трішки відкрутив і стало ніби все нормально, троїння пропало, так як тепер карбюратору достатньо повітря для суміші.


Але от проблему з великим розходом таки не вирішив, скотина зхжирає 11літрів на 90км шляху по місту(   Уже грішу на трубки яки я заглушив, може щось там не так...і через це розхід??? Профі підскажіть!
15  Главная / FAQ / Re: Все про Pierburg 1B : 11-08-2011, 09:06:30
Нова проблема)

Коли витягую підсос і завожу то обороти піднімаються десь до 1800-1900  і декілька секунд все працює нормально, а потім падають до 1000 і починається дике троїння і дьоргання, вже навіть не знаю куди дивитись, підскажіть будьласка.
Страниц: [1] 2 3 4 »»»