От щось захотілось показати широкій публіці свого друга ОРЛА кадета)
Трохи історії, був куплений в травні цього року, до цього передивився дуже багато кадетів, був правда уже зневірився і навіть дивився на аскони, але аскона не так подобалась візуально, та і убиті вони в хлам були навіть частіше за кадетів, час від часу попадались ТаЗи просто як варіанти, але що 2108 що 2109 не припадали до душі, їзда в них це якесь знущання з водія а не задоволення від їзди.
Нарешті пощастило і після оглядин машини було прийняте тверде рішення---купляти, в четвер дивився а договорились на суботу, власник явно не хотів продавати, всяко старався відтянути час, а я старався всяко скоротити час, нарешті після всяких відговорок і договорок купив.
Що приємно здивувало це динаміка автомобіля, мотор дійсно тяговитий, і працював дійсно дуже тихо, нічого не цокотіло і не гриміло, просто шелест.
З самого початку правда вакуумний підсилювач тормозів уже доживав свої дні, був замінений, і як водиться після покупки машини почалось
... заміна всіх фільтрів, масел, ремнів, рідин, усунення всіх дитячих болячок, настройка, підстройка, заміни, купляння всяких аксесуарів і т.д.
І ось тільки недавно орельчик кадет став справжнім ОРЛОМ.
Правда життєві обставини змусили виставити його на продажу, але продавати його не спішу, якось привик до нього, кадетт дійсно хороша машина, надійна і проста, та на якій хочется їздити, що не кажіть а вміють таки німці машини робити