Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
07-05-2024, 12:39:20
684144 Сообщений в 14297 Тем от 22258 Пользователей
Последний пользователь: Dmhskcvep
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
  Показать темы
Страниц: [1]
1  Главная / ГБО / Не заводиться на ГАЗу і не регулюються : 03-10-2016, 19:29:47
Редуктор Томасетто АТ07 але якийсь старий без фільтрика зверху.
КОротко історія: купив машину яка працює тільки на ГАЗу, бензин взагалі не працює. Машина заводиласьїхала але не було ХХ. ТОбто могла заглохнути при витисканні зчеплення. І ми полізли регулювати.
Я проїзав прогрів і відрегулював так
1) Закрутив гвинг ХХ.
2) відкрутив гвинт якості та жадності.
3) не завелось взагалі. тоді я відкрутив гвинт ХХ і завів.
4) закручував гвинт якості поки почало підтрушувати і трошки ще відкрутив гвинт ХХ для рівних ХХ.
5) на обертах закрутив гвинт жадності поки не почали падати оберти. Трошки відкрутив назад і все.
6) АЛе нажаль мені в мене таке враження що болти на редуктрі були викручені дуже сильно.

Так я зїздив на роботу. Там пробув не мало і на холодну завелась все стабільно і поїхав додому. Накатом чи гальмуванні двигуном підглохала.

Але от я став заводити на наступний день а вона не завелась. Я подумав що редуктор перемерзає - прогрів його з чайтика. Але всеодно нема КПД.
Я почав крутити всі гвинти і накрутив, що наразі взагалі не заводиться. що не крутив не хоче заводитись. Гвинти відкручені майже на повну. При вмиканні запалювання газ починає йти моментально - чути. Але заводитись не хоче.

Я подумав що мембрана пробита і розібрав весь редуктор. Сильно страшного та чорного я там не знайшов. З першой камери випав який згусток. де він був точно не знаю. Додаю фото. Все пермив, зібрав назад але встановити не встиг - потемніло.
Завтра буду тестувати.

Може в когось ще є якісь поради. Як накрутити щоб хоч завелась, як далі регулювати я розумію (описував спочатку)
2  Главная / Бортовой журнал / Корса А by Варсак : 24-08-2016, 10:45:17
Всім вітання. я Був власником ОКЕ потім довго відновлював Манту В, наразі придбав для роботи Корсу А 1990 1.4 моно/газ.
Стан на фото:
Плюси
1) заводиться та їде на газу
2) працює сигналізація і центральний замок
3) магнітола грає
4) поварена гарними шматками металу

Ну мабуть + закінчились
тепер, мінуса і те що треба робити
1) не працює задня передача - просто не вмикається - ще не розбирався але думаю треба буде регулювати кулису
2) Погано гальмує - з третього качка щось почина хіло гальмувати, нема ручніка
3) Задній лівий аморт витік і можна сказати що його немає  стрелок
4) Нема запаски та домкрата з балонніком
5) немає захисту ремня ГРМ
6) не працює спідометр, немає суточного одометра

З половиною можна миритись але є перелік того що треба купити та замінити
1) приборка - кадет Е замовлено  50 грн
2) Запаска Р14 250 грн
3) Аморт задній Кадет Е - б/у але в робочому стані - можна 2 250 грн новий з сенса
4) домкрат - замовлено 150
5) балонік -замовлено 60
6) штуцер прокачки супорта 5 грн
7) трос спідометра  - замовлен 50 грн
8 ) гума 175/65 Р 14 - можна попарно чи поштучно - головне в робочому стані.
9) головний робочий ціліндр ОКЕ - 150 грн Олекса виручає
10) натяжна планка тросів ручніка ОВА - замовлено 50
11) захост ремня ГРМ
12) личинка заднього замка - не знаю від кого - без натискання.
13) Вакуум поки не треба
14) задній зовнішній підшипник ступиці - Олекса подарує
15) передні дворіки 156 грн
Страниц: [1]