Редуктор Томасетто АТ07 але якийсь старий без фільтрика зверху.
КОротко історія: купив машину яка працює тільки на ГАЗу, бензин взагалі не працює. Машина заводиласьїхала але не було ХХ. ТОбто могла заглохнути при витисканні зчеплення. І ми полізли регулювати.
Я проїзав прогрів і відрегулював так
1) Закрутив гвинг ХХ.
2) відкрутив гвинт якості та жадності.
3) не завелось взагалі. тоді я відкрутив гвинт ХХ і завів.
4) закручував гвинт якості поки почало підтрушувати і трошки ще відкрутив гвинт ХХ для рівних ХХ.
5) на обертах закрутив гвинт жадності поки не почали падати оберти. Трошки відкрутив назад і все.
6) АЛе нажаль мені в мене таке враження що болти на редуктрі були викручені дуже сильно.
Так я зїздив на роботу. Там пробув не мало і на холодну завелась все стабільно і поїхав додому. Накатом чи гальмуванні двигуном підглохала.
Але от я став заводити на наступний день а вона не завелась. Я подумав що редуктор перемерзає - прогрів його з чайтика. Але всеодно нема КПД.
Я почав крутити всі гвинти і накрутив, що наразі взагалі не заводиться. що не крутив не хоче заводитись. Гвинти відкручені майже на повну. При вмиканні запалювання газ починає йти моментально - чути. Але заводитись не хоче.
Я подумав що мембрана пробита і розібрав весь редуктор. Сильно страшного та чорного я там не знайшов. З першой камери випав який згусток. де він був точно не знаю. Додаю фото. Все пермив, зібрав назад але встановити не встиг - потемніло.
Завтра буду тестувати.
Може в когось ще є якісь поради. Як накрутити щоб хоч завелась, як далі регулювати я розумію (описував спочатку)