ц20хе має клапан масла в блоці,потрібний щоб гідрокомпенсатори не голодали при заводці,тобто повністю масло не стікає НЕ такого дивайса немає
-маслонасос підходить але від ХЕ він видайніший,більше тиску качає
-поршня різні і від НЕ не заканають під 16клапанну голову
-колінвал може і залишите і зекономите,НЕ маховик на 6 болтів/ХЕ на 8болтів і більшого діаметру диск сцеплення
ЯКЩО БАЖАЄТЕ ЗЕКОНОМИТИ:ц20хе не ваш варіант,тут зекономити не получаєтся,дешевше сцеплення з НЕ може швидко розірвати,грм дорогий,кпл прокладок Дорого,і взагалі починаєтся проблема з нехваткою фірмових запчастин по мотору на даний двигун,такі фірми як "інтеркарс" "цер моторс" "ктд" відсутня прокладка під головку окрім глацера
економити на запчатях особисто нерекомендую,"як ви її назвете так вона і попливе" памятаєте ?
-зі в мене нові поршня з кольцами "махле" реставрація шатунів,головка повністю обробленна/ребілд,прокладки рейнза,динаміка не один позаздрить,пє в залежності від ноги але 7-8літрів бензинку при тому люблю нажати педальку,НЕшний дриг віддихає-а був ц20не з мозгами від СЕХа,випуск блатний суперспрінт/впуск лексмал-пила 15літрів мінімум 13 при економ режимі,динаміка майже до 16клапанного похожа в такому сетапі,але то не то і дороже як зразу всунути хороший ц20хе
дякую за увагу
як я скучыв за такым розтолкуваням