У п*ятницю погода не була особливо лояльною, а прокладати паливні магістралі під дощем не дуже приємно.
Тож фронт робіт переніс у салон.
Поклеїв вібру на моторний щит, а поверх нього заводську шумку.
Також перечистив пічку, за 26 років там накопилося чимало Г.
У ході ревізії паливної магістралі виявили глибокі подряпини однієї з трубок(трубки пластикові ).
Купляти нову, сумнівної якості, бажання не було, а пластикових не знайшов, тож вирішили брати б/у
Підвернувся варіант з Омеги Б в універсалі, його і забрали. 3 трубки: подача, обратка і рецеркуляція.
Магістралі виявилися комбіновані - стальні трубки з пластиковими кінцями.
Була використана трубка рецеркуляції, ще й 50 см. прийшлося відрізати.
Решта трубок мають усі шанси потрапити у кадет
Окрема величезна подяка Олегу OLLEG за чудові бензонасоси.
Вчора руки дійшли і до інших пунктів
Труба і магістралі встановлено та бажаного старта небуло
Спочатку пробували прокачати систему електробензонасосом та і це не допомогло швидше завести.
Після прогонки соляри по трубкам і підключення приборної панелі з*ясувалася неприємність- непрацює реле свічок накалювання.
Безрезультатно посадивши акум, вирішили спробувати завести з буксира, у кращих традиціях з ящиком
Та під час старту, мотор заледве схватував і звук був неначе його зараз відірве
Хоча усе виставлене по мурзилці
Добряче розчарувавшись затягнули Аську додому і поставили акум на підзаряд.
Сьогодні зранку побачив сумну картину
Акум не витримав лихої долі...
До речі, чи існує можливість відремонтувати чи хоча б перевірити реле накала?